ҰАО басшылары мен мамандарының мұсылмандық руханият, бірегейлік, дәстүрлер мен ережелер мәселелеріне маманданған интернет-қоғамдастық өкілдерімен кездесуі өтті. Әңгіме халалдың сапа, аккредиттеу және стандарттау жүйесіндегі нормалары мен талаптарын сенушілердің "нәзік сезімдерін" өнімді тұтыну және қызмет алу процесінде діни ережелерді еріксіз бұзудан қорғау тәсілдері ретінде енгізуге қатысты болды.
Бас директордың орынбасары на Әбсамат әкімдер компанияға келген 12 блогерге өз әріптестерін таныстырды, ҰАО миссиясы және соңғы жылдары Қазақстан белсенді түрде енгізіліп жатқан халалды реттеудің халықаралық жүйесі туралы айтып берді.
Мұсылман дініне деген қызығушылық артқан сайын біздің еліміз сапа саласындағы алты халықаралық ұйымның толыққанды мүшесі болды, Қазақстанда халалдың 10 ұлттық стандарты қабылданды, халалды аккредиттеу саласы жеті жаңа бағыттың біріне жатады, онда ҰКО-ның 2 білікті сарапшы-аудиторы жұмыс істейді.
Компания басшысының орынбасары Ержан Қарасаев қонақтарға сөздің өзі "сенім" дегенді білдіретін аккредиттеу институты туралы, аккредиттеумен расталған құжаттары қазақстандық Халал өнімдерінің экспорттық нарықтарға жол ашуы мүмкін сертификаттау органдары үшін аккредиттеудің маңыздылығы туралы айтып берді.
Халал саласындағы аккредиттеудің мақсаттары, қағидаттары мен талаптары, осы нарықтағы өнім сапасының жағдайы туралы бүгін ҰАО әдіснама және нормалау департаментінің басшысы Алмат Орынғалиұлы айтып берді. Оның айтуынша, ҰАО Халал саласындағы мәселелер бірлесіп және кешенді шешілуі үшін ҚМДБ-мен тығыз байланыста.
ҰАО өкілдері кездесуге қатысушылардың барлық сұрақтарына егжей-тегжейлі жауап берді, бұл, әрине, қоғамдық кеңістікте осы нәзік тақырыпты жақсырақ қамтуға ықпал етеді.